Wonderland♥
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm FarzanaKhaizam. Welcome to my wonderland!


Entries About Mine


Walking Talking

Letak link anda yang betul.
No Harsh Words allowed here.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


MERDEKA

pushhhhhsss!!! lame gile kawe x online... hehehe... Assalamualaikum penduduk bumi sekelian ... haaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!! rindu gilo den dokat gudang den ni... almaklumlah.. dah 6bulan den x taiping2 bagai ini...  budak PMR kata kan...  *ahacksss ini semua poohhyooo!

  Rasa lega penantian aku selama tiga taun dah berlalu... HAHAHA  penantian sangat lahkan.. WAHHH! rasa macam dunia ni ana yang punyaa~ Walaupun exam haritu alughatul arabiah  payah... ana harap berkat doa kawan2 , cikgu, ibubpa and kaum kerabat ana, ana dapat buat yang terbaikk.. Aminnnn~

  Okay STOP story pasai exam lani, kita masuk pasai cerita pasai kaum kerabat  aku pulak... KOREA  *hahahahaha.... maap le yee lepas PMR otak setting dah x betol. Ana nak shared 1 cita korean yg gilo bapoks bestt meletop kebaboommm!!!  The Master's Sun . sekarang ini dh  disiarkan/dipusingkan/dimainkan/ditayangkan di astro  OneHD . soo, catch it on ONE HD!!  *haha promot ini kot2 la boleh dok tepi LMH promot sekali dgn dia.. keh3 . DD~ (daydreaming)...  Ana maleh nak cito panjang2 kome2 semua pi lah tgk a.k.a usha sendiri. best cito ni...

   then, den nak declare bahawasanya saya  FarzanaKAIzam.. eh silap Farzana BT Nor KHAIzam Shabadi menjadi peminat fanatic EXO EXO! hahaha! first group yang aku suka semua members dia.. semua chomel, kachak, handshome, machur!!! keh3... tapi yang paling aku minat dia ni la.. ...



exo KAI or nama betul dia KIM JONG IN. D.O.B : 14th January 1994. Muda lagi baru 19 tahun umur tahun hijrah. 20 tahun umur ikut lunar calender. keh2. ada 1 mak 2 orang kakak dan 1 makwe * aku la tuhh :P
Dia , main or dalam erti kata lain dialah leader dancer EXO . x da dia hilang seri EXO. Dia antara trainer paling awai kat SMT . Yang paling awal SUHO 7tahun. then baru dia, 6-5 tahun. kawan baik dengan teamin-nie shinee maknae. pebret kaler dia biru merah. Dia juga face EXO. tak heranlah ada khabar angin yg kata dia buat 400 trailer dan muka dia banyak masuk majalah. *orang handsome ini lah rutin harian dia. Hobi dia lebih kurang aku Makan , Tidoq , Main Game dengan sehun dan dancing. *cuma aku x daya ja nak main game dgn sehun :'( . dancing aku x minat singing bole la tahan. 

Okay tekat ini dulu cek buka rasia KAI. nanti aku story2 lain. 




                                                   * Handsome!!!! :'D





                                                    * D.O  merangkap teman sekamar Kai



              * SUHO  leader EXO & EXO-K/ trainer paling lama di SMT . umur 22 tahun



                *Pirrot sehun merangkap teman sepermainan KAI. MAKNAE-LINE sehun/kai/tao



pyonggggg! See you later ;*