Wonderland♥
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm FarzanaKhaizam. Welcome to my wonderland!


Entries About Mine


Walking Talking

Letak link anda yang betul.
No Harsh Words allowed here.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


▲zam baruu !

Assalamualaikum , ahooolaaaa, Anyeong, hello, Hi, sawadikup, Arigatogozaimas. Heyyy.... apa kabar? ada baik? aku harap semua sihat lah yaaa... semperna nak menyambut tahun baru nihh, mesti ramai yg buat azam thn baru kann??? okayy ! aku pon sama!

Antara azam twenty-thirteen aku lahh kan , firstly, aku harap aku akan jd anak yang solehah, ikut cakap mak/bapak. patuh cakap org tua, buat apa yg cikgu suroh , x melawan, and termasuklah x kan buli adik2 junior. harap2 tercapailah hendaknyaa! Amin....

Second, memandangkan thn depan aku Exam, PMR lagi pulak tuuu... aku target nak dpt 7A's dalam pmr. Kalau dapat lebih tu rezekilahh. Mesti Orang pelik kan kenapa aku target 7A ja sedangkan aku ambik 9 subjek? patutnya 9A la kan? ok jawapanya :  Aku X nak tamak sangat , hahahaha..... poyo ja kan??? lantaklah blog aku entry aku? korang kenapa? ada aku pijam tangan korang nk tulis? x kannn....? soo? shut up and continue your reading, dan rasa bosan, BLAHH! Ok, kita sambung balik, Memanglah aku nak 9 A tapi aku x mau lah menaruh harapan  sangat! macam aku kata tadi , Kalau Dapat Lebih Tu Rezeki, Alhamdulillah.

Third, Aku nak siapkan semua homework yang cikgu bagi tanpa excuse or any reason. Macam mana pon aku tetap kena siap kan jugak! ahaks! semangat betoii aku selalunya semangat2 macam ni selalu  awai2 bulan jaa , dekat nak akhir tahun Ressaapppp! Sooo ! hope until I habis sekolahlah semangat ni bebkekalan. Amin.


Next, untuk 2014 (aku form 4 lah) aku nak Apply masuk Smk Dato; Sheikh or may be  Kolej Vokasional Kangar. Then nak Nak Ambik Lesen Moto yeayyyhhhhh!!!!  yang tu sebenaqnya dok tunggu !!!! Pastu boleh la aku merempit dgn  Syuq Evan's and Nasuha. Jyeahhh !

Then, aku punya target untuk SPM pulak ialah 5A+ 3A 2B . Hehehe, yang B tu target untuk Die Hard Subjeck lah macam Add Math and Fizik. Kalau A+ lagi bagus ! hehehe :3 apa2 pon aku akan bukti kan aku akn dpt A dlm Add Math. InsyaAllah :) !

OK, lepas habis SPM aku hope sesangatlah dpt  PLKN. Sbb SIJIL dia Mahaiii kottt !!! pastu nak ambik lesan kereta and buat part time sementara tunggu result. Lepas dpt result aku nak apply masuk UM university Malaya or USM university Sains Malaysia. Dalam bidang apa? ok kalau boleh aku nak ceburi bidang Geografi or maybe  ScienceKonon2nya lah kannn~ duk U tu sampai dapat degree pastu sambung buat Master dekat  University Hokkaido or dekat  US united state . Ok mula2 aku igt nak belajaq kat  UK. pastu auntie aku kata UK payahh ! kena ikut trenn kalau bulan ni beli baju baru , bulan depan x leh pakai dah... nanti nampak ketinggalan. Hehe!  My auntie lepasan US university sekarang jadi cikgu Bhaasa Inggeris kt MRSM Jeli. Dia kata US senang pakai baju tu tiap2 hari pon orang x kesahh :3 So? aku ikut cakap dia demi kesenangan aku. Hai maklumlah aku ni bukan anak orang kaya ponn...

Lepas dapat master, aku bak apply jadi Pensyarah . Then nak beli  Semi-D dua tingkat  or duduk  Kondo Mewah. Pastu nak beli  Volkswagen Beetle  Kaler putih. hehehe :3

It not like Azam it more like Life List, right??? ok, i dont care ! soo, see yaa in the next entry :D paipai !