Wonderland♥
Hello! Wallo!

Assalamualikum! Hi I'm FarzanaKhaizam. Welcome to my wonderland!


Entries About Mine


Walking Talking

Letak link anda yang betul.
No Harsh Words allowed here.


Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Piala AFF Suzuki

Holaaaa ! assalamualaikum Pandanerss sekalian.
amacam cuti sekolah ni? ada baik ka? okk, cuti sekolah aku boleh tahan la x bestnya.. aku duduk rumah, then balik kg kat kelantan, tolong Khairul Fahmi nk pasang khemah nk buat kenduri, pastu gi genting highland. 

ok back tu the cerita, piala suzuki. sapa tgk bola? apa x tgk? cuihhh mmg x da smgat kesukanan langsung. nama ja org malaysia tgk bola x pon, Menang nak ! tgk x mau !pastu kalau kalah maki2. TUiihhh meh aku ludah kat muka sikit ! ada jugak manusia mcm hg hidup kt bumi ni? hahahaha. ok kepada yg tgk bola , saya wakil dri team Harimau Melaya dan Muslim Ahmad nk ucapkan terima kasih byk2. nak jugak! teruskan menyokong! menang sama2 seronok kalah sama2 maki ! OKEY ! hahaha...

ok, perlawanan antara Malaysia dan Bangla walaupon  friendly tetaplah aku sakit hati... malaysia x pernah kalah dgn bangla malah seri pon x pernah. Tahun ni seri 1-1. ya ampunn, malu dohh. Biaq lah org kata seri pon , tapi dlm kamus hidup aku x da istilah seri. bagi aku seri irtinya kalah ! 

pastu, Malaysia lawan singapore ! MasyaAllah 0-3 . Malaysia 0. Maluu dohhhh , dah la malaysia jadi tuan rumah. adudududududududuududududuhhhhhh~ KFCM makin nk kawin makin jadi slow.  lembab semacam ! MAK YO pulak ! mentang2 KAFA nk beli dia 6juta dah koya dlam dunia dia sendiri dah ! haiii streeeeeeeeeessssssssssssss aku !

bagi aku kalau penjaga gol kenalah dgn KFCM or Farizal Marlias.
defend pulok Aidil zaquan dgn MUSLIM AHMAD <3
pemain tengah pulak Wan Zack Haikal, Zaquan Adha, Badrol Baktiar.
shuter pulak Safee Sali, Safiq Rahim, Nazmi Faiz.
sayap kanan Kunalan
sayap kiri Mahali Jazulli or Azamuddin Akil.

Hah!!!!!!!!!! kalau gituu baru gempakksss sehh ! cayalahhh !
aduhaii dato' R . be Creative be Smart. ni dok tukak org baru jaaa... 
ok, dekat situ jah laaa kompleman aku ! jumpa lagi.

#Tahniah Harimau Malaya sbb menang dgn  Mak Indon
Goo, Goo Malaysia .. !! ley.. ley.. ley..ley ley ley ahh oowohhohh ohhwohhohhh! leyy leyy leyy leyy leyy leyy aaa Harimau Malaya , Harimau Malaya!!! :*